Étiqueté : Lalabet Review
Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en eerlijk gezegd was ik best sceptisch. De lobby is gewoon dik in orde: meer dan 2000 titels volgens de tellers in het filtermenu. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt domineren wel een beetje, en de klassiekers als Gates of Olympus, Sweet Bonanza en Book of Dead zitten er gewoon tussen.
Waar ik de meeste tijd verlies is het live gedeelte. Dat draait op Evolution en dat merk je meteen: mensen van vlees en bloed en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, plus Crazy Time en Lightning Roulette. De stream hapert bij mij nooit, ook op 4G in de trein.
Wat betreft dat welkomstpakket: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. Je moet het 35 keer rondspelen, gemiddeld voor de markt, zeg maar. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, de achtergrond van de club vind je op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]Lalabet[/url] als je twijfelt. Het aanmelden kostte me een minuut of drie en je kunt al vanaf 10 euro los.
iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, ook Bitcoin gaat er doorheen. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. Daar baalde ik toen wel van: de verificatie duurde onnodig lang, maar daarna was het geen gedoe meer.
De support is bereikbaar via live chat, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Een aparte app hebben ze niet, het schaalt netjes naar je scherm en met een snelkoppeling merk je het verschil niet.
Ze draaien op een Curacao-licentie, dus geen KSA-vergunning — houd daar rekening mee. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.
| Cookie | Durée | Description |
|---|---|---|
| cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
| cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
| cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
| cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
| cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
| viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |