Étiqueté : lottoland
Oon pelannu Lottolandissa muutama viikko taaksepain ja rehellisesti sanottuna eka fiilis oli ihan ok ihan hyvin lahti kayntiin. Tilin luonti oli nopee, nimi ja sahkoposti ja pari vahvistusta ja oli valmis. Minimitalletuksen tein kympilla Mastercardilla ja rahat naky heti tililla. Taa on yks niista jutuista mika ratkasee mulle aika paljon — hitaat maksut on dealbreaker.
Pelivalikoimasta taytyy sanoo etta on aika laaja. Lottoland tarjoo tunnetuilta pelintekijoilta niinku NetEnt ja Big Time Gaming, eli laatua loytyy. Ite pyorittelin Gates of Olympusta paaasiassa ja muutama kiva voitto iski. Slotteja on varmaan satoja ja sit on poytapeleja tietenkin. Yks miinus tosin — filtterit ei oo paras mahdollinen, loytaa kylla mut vaatii klikkailua.
Livepeleista loytyy Evolutionin livekamaa ja kokeilin Lightning Roulettea kaverin kaa. Striimi pelaa ihan sulavasti mobiilissa, mika on iso plussa. Bonuksista sen verran — ma sain talletusbonuksen plus freespinneja. Wagering oli about 35-kertainen mika on ihan ok taso. Kannattaa lukee ehdot aina ennen ku ottaa bonuksen.
Rahojen kotiuttaminen Lottolandista meni mulle suht nopeesti. Skrillilla meni alle vuorokausi ja Visa-nosto kesti vahan pidempaan. Ihan perus mut ok. Loydat lisatietoa katevasti [url=https://backthewild.org]lottoland online[/url] niin naat ite. Support hoituu chatilla ja mulle vastattiin parissa minuutissa bonusasiassa.
Puhelimella pyorii selaimen kautta eika tarvi ladata mitaan. Saitti latautuu hyvin ja pelit pyorii moitteetta. Lottolandilla on EU-lisenssi eli silta osin ok. Toinen pieni miinus on navigointi vois olla selkeempi, ei se iso juttu oo. Mut joo aion jatkaa siella kunnes joku parempi tulee vastaan.
Aloitin pelaamisen Lottolandissa muutama viikko taaksepain ja taytyy myontaa etta alkuun oli skeptinen mutta ihan hyvin lahti kayntiin. Tilin luonti meni parissa minuutissa, taytti vaan perustiedot ja oli valmis. Ekan talletuksen tein kympilla Skrillin kautta eika siina menny ku hetki. Taa on yks niista jutuista mika ratkasee mulle aika paljon — jos talletus tokkii niin en jaksa.
Peleista taytyy sanoo et kylla loytyy kamaa. Lottoland vetaa sisaan peleja tunnetuilta tuottajilta kuten Pragmatic Play ja Evolution, joten tutut nimikkeet on paikalla. Ite pyorittelin Sweet Bonanzaa paaasiassa ja muutama kiva voitto iski. Kolikkopeleja on ainakin pari sataa plus poytapeleja kans. Yks miinus tosin — filtterit vois olla parempi, joutuu valilla selaamaan.
Livepeleista loytyy ihan kunnon oikeita jakajia ja kokeilin Crazy Timea ja blackjackia viikonloppuna. Pyorii ilman patkimista puhelimella, eika tarvi erillista appia. Tervetuliaisbonuksesta sen verran — mulle tuli talletusbonuksen ja paalle viela ilmaiskierroksia. Kierratys oli jotain 30x ja se on ok taso. Ehdot kannattaa vilkasta kuitenkin ennen ku ottaa bonuksen.
Nostot Lottolandilta meni mulle ihan ok. Skrillilla kesti pari tuntia ja korttimaksu meni ehka kolme paivaa. Ihan perus mut ei myoskaan hidas. Kannattaa vilkasta lisatietoa katevasti [url=https://arkitectsofficial.com]Lottoland[/url] niin naat ite. Tukitiimi hoituu chatilla ja oon saanu parissa minuutissa bonusasiassa.
Puhelimella toimii selaimella eika tarvi ladata mitaan. Sivusto aukeaa hyvin ja slotit toimii moitteetta. Lisenssit nakyy sivuilla mika antaa tiettya turvaa. Ainoo mika vahan hairitsi et suomenkielista tukee ei taida olla, mut kylla silla parjaa. Kaiken kaikkiaan jatkan pelaamista siella ainaki toistaseks.
| Cookie | Durée | Description |
|---|---|---|
| cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
| cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
| cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
| cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
| cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
| viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |