Étiqueté : lottoland
Oon pelannu Lottolandilla muutama viikko taaksepain ja rehellisesti sanottuna en odottanu hirveesti mutta ihan hyvin lahti kayntiin. Rekisteroityminen meni parissa minuutissa, nimi ja sahkoposti ja pari vahvistusta ja oli valmis. Minimitalletuksen tein 10 eurolla Skrillin kautta ja rahat naky heti tililla. Se on semmonen asia mika ratkasee mulle aika paljon — hitaat maksut on dealbreaker.
Pelivalikoimasta pakko mainita et kylla loytyy kamaa. Lottoland vetaa sisaan peleja isoilta pelintekijoilta kuten Play’n GO ja Evolution, eli laatua loytyy. Ma pelasin Book of Deadia jonku verran ja voittoki tuli pari kertaa. Kolikkopeleja on varmaan satoja ja sit on klassikot tietenkin. Yks miinus tosin — pelien etsinta vois olla parempi, valilla menee aikaa ettiessa.
Livepeleista loytyy Evolutionin livepoytia ja pelattiin Crazy Timea yksin illalla. Toimii hyvin myos kannykalla, mika on iso plussa. Tervetuliaisbonuksesta puhuttaessa — mulle tuli matchbonuksen ja paalle viela ilmaiskierroksia. Kierratysvaatimus oli about 35-kertainen ja se on ok taso. Kannattaa lukee ehdot kuitenkin etukateen.
Nostot Lottolandilta meni mulle suht nopeesti. E-lompakolla meni noin paiva ja Visa-nosto otti pari paivaa. Ei nopein mita oon nahny mut ei myoskaan hidas. Voit kattoo nykyiset tarjoukset suoraan [url=https://blackwomenwidowsempowered.com]this article[/url] niin naat ite. Tukitiimi hoituu chatilla ja mulle vastattiin ihan nopeesti ku oli ongelma.
Kannykalla pelaaminen toimii selaimella eika tarvi ladata mitaan. Sivusto latautuu nopeesti ja slotit toimii ihan hyvin. Lisenssit nakyy sivuilla mika antaa tiettya turvaa. Ainoo mika vahan hairitsi et suomenkielista tukee ei taida olla, ei se iso juttu oo. Mut joo jatkan pelaamista siella viela jonku aikaa.
Pelasin Lottolandilla pari kuukautta sitten ja rehellisesti sanottuna eka fiilis oli ihan ok meni ihan hyvin. Tilin luonti ei kestany kauaa, perus jutut ja oli valmis. Minimitalletuksen tein 10 eurolla Skrillin kautta eika siina menny ku hetki. Se on semmonen asia minka huomaa heti — hitaat maksut on dealbreaker.
Pelivalikoimasta pakko mainita et kylla loytyy kamaa. Lottoland vetaa sisaan peleja isoilta pelintekijoilta esim. Pragmatic Play ja Big Time Gaming, eli laatua loytyy. Ma pelasin Sweet Bonanzaa jonku verran ja voittoki tuli pari kertaa. Kolikkopeleja on ainakin pari sataa ja sit on poytapeleja kans. Yks miinus tosin — hakutoiminto on vahan kompelo, valilla menee aikaa ettiessa.
Live-puolelta loytyy Evolutionin livepoytia ja kokeilin Crazy Timea ja blackjackia viikonloppuna. Toimii ihan sulavasti puhelimella, eika tarvi erillista appia. Bonuksista sen verran — mulle tuli tervetuliaisen ja ilmaiskierroksia. Kierratys oli kolmisenkymmenta kertaa mika on ihan ok taso. Kannattaa lukee ehdot silti etukateen.
Kotiutukset Lottolandilta on menny mulle ihan ok. Netellerin kautta kesti pari tuntia ja pankkisiirto otti pari paivaa. Ei mitaan kauheen erikoista mutta ei valittamista. Loydat bonuskoodit ja edut katevasti [url=https://cfbac.org]lottoland[/url] jos kiinnostaa. Support vastaa livechatissa ja oon saanu ihan nopeesti bonusasiassa.
Puhelimella onnistuu suoraan selaimessa ja se riittaa mulle. Saitti aukeaa sutjakkaasti ja pelit pyorii ihan hyvin. Lottolandilla on EU-lisenssi ja se on mulle tarkeeta. Toinen mika vahan hairitsi navigointi vois olla selkeempi, mut kylla silla parjaa. Kaiken kaikkiaan aion jatkaa Lottolandissa kunnes joku parempi tulee vastaan.
Pelasin Lottolandissa muutama viikko taaksepain ja rehellisesti sanottuna eka fiilis oli ihan ok positiivisesti yllatti. Rekkarointi meni parissa minuutissa, nimi ja sahkoposti ja pari vahvistusta ja oli valmis. Ekan talletuksen tein 10 eurolla Visan kautta ja oli sujuvaa. Taa on yks niista jutuista minka huomaa heti — hitaat maksut on dealbreaker.
Pelivalikoimasta voin sanoo et sita riittaa. Lottoland vetaa sisaan peleja isoilta tuottajilta kuten Play’n GO ja Microgaming, eli laatua loytyy. Ite pyorittelin Gates of Olympusta aika paljon ja ihan ok palautuksia. Slotteja on reilusti yli tuhat ja sit on klassikot kans. Tosin yks juttu — hakutoiminto ei oo paras mahdollinen, loytaa kylla mut vaatii klikkailua.
Live-puolelta loytyy ihan kunnon oikeita jakajia ja kokeilin Crazy Timea yksin illalla. Toimii ilman patkimista puhelimella, eika tarvi erillista appia. Tervetuliaisbonuksesta puhuttaessa — mulle tuli talletusbonuksen plus freespinneja. Kierratys oli kolmisenkymmenta kertaa mika on ihan standardi. Ehdot kannattaa vilkasta kuitenkin etukateen.
Rahojen kotiuttaminen Lottolandilta meni mulle kohtuullisesti. Skrillilla kesti noin paiva ja Visa-nosto kesti vahan pidempaan. Ei nopein mita oon nahny mut ei myoskaan hidas. Voit kattoo nykyiset tarjoukset katevasti [url=https://barleypops.net]lottoland online[/url] jos kiinnostaa. Tukitiimi hoituu chatilla ja mulle vastattiin kohtuuajassa ku kysyin jotain.
Puhelimella onnistuu suoraan selaimessa ilman appin asennusta. Sivusto latautuu sutjakkaasti eika patkimista oo ihan hyvin. Lottolandilla on EU-lisenssi ja se on mulle tarkeeta. Ainoo pieni miinus on navigointi vois olla selkeempi, mut kylla silla parjaa. Kyl ma aion jatkaa siella viela jonku aikaa.
| Cookie | Durée | Description |
|---|---|---|
| cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
| cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
| cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
| cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
| cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
| viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |