Étiqueté : lottoland
Aloitin pelaamisen Lottolandissa pari kuukautta sitten ja rehellisesti sanottuna alkuun oli skeptinen mutta positiivisesti yllatti. Tilin luonti ei kestany kauaa, taytti vaan perustiedot ja paas sisaan. Ekan talletuksen sai tehtya kympilla Mastercardilla ja rahat naky heti tililla. Taa on yks niista jutuista mika ratkasee mulle aika paljon — jos talletus tokkii niin en jaksa.
Pelivalikoimasta voin sanoo etta on aika laaja. Lottoland vetaa sisaan peleja isoilta pelintekijoilta esim. Pragmatic Play ja Microgaming, eli laatua loytyy. Ma pelasin Gates of Olympusta paaasiassa ja voittoki tuli pari kertaa. Slotteja on varmaan satoja ja sit on poytapeleja tietenkin. Pieni miinus — pelien etsinta vois olla parempi, valilla menee aikaa ettiessa.
Livepeleista loytyy Evolutionin livekamaa ja kokeilin Lightning Roulettea yksin illalla. Pyorii ilman patkimista mobiilissa, mika on iso plussa. Bonuksista sen verran — ma sain tervetuliaisen plus freespinneja. Kierratysvaatimus oli jotain 30x mika on ihan standardi. Ehdot kannattaa vilkasta silti etukateen.
Rahojen kotiuttaminen Lottolandilta meni mulle suht nopeesti. E-lompakolla kesti pari tuntia ja korttimaksu otti pari paivaa. Ei mitaan kauheen erikoista mut ei myoskaan hidas. Loydat nykyiset tarjoukset suoraan [url=https://biggestracks.com]Lottoland[/url] ennen ku rekisteroidyt. Support hoituu chatilla ja oon saanu ihan nopeesti bonusasiassa.
Puhelimella pyorii selaimen kautta eika tarvi ladata mitaan. Saitti latautuu nopeesti eika patkimista oo moitteetta. Lottolandilla on EU-lisenssi eli silta osin ok. Ainoo pieni miinus on navigointi vois olla selkeempi, mut englannilla parjaa. Mut joo jatkan pelaamista siella viela jonku aikaa.
Oon pelannu Lottolandissa muutama viikko taaksepain ja rehellisesti sanottuna en odottanu hirveesti mutta meni ihan hyvin. Tilin luonti oli nopee, perus jutut ja paasi pelaamaan. Ekan talletuksen sai tehtya 10 eurolla Skrillin kautta ja oli sujuvaa. Se on semmonen asia mika ratkasee mulle aika paljon — jos talletus tokkii niin en jaksa.
Peleista pakko mainita etta on aika laaja. Lottoland vetaa sisaan peleja isoilta providereilta esim. Play’n GO ja Evolution, eli laatua loytyy. Ma pelasin Sweet Bonanzaa aika paljon ja muutama kiva voitto iski. Kolikkopeleja on varmaan satoja plus poytapeleja myos. Pieni miinus — hakutoiminto ei oo paras mahdollinen, valilla menee aikaa ettiessa.
Live-puolelta loytyy ihan kunnon livekamaa ja pelattiin Crazy Timea ja blackjackia kaverin kaa. Pyorii ihan sulavasti mobiilissa, ja se on mulle tarkeeta. Bonuksista puhuttaessa — mulle tuli talletusbonuksen plus freespinneja. Kierratysvaatimus oli about 35-kertainen mika on ihan normaali. Kannattaa lukee ehdot aina ennen ku ottaa bonuksen.
Rahojen kotiuttaminen Lottolandilta on menny mulle suht nopeesti. Skrillilla kesti alle vuorokausi ja pankkisiirto otti pari paivaa. Ei nopein mita oon nahny mut ei myoskaan hidas. Loydat lisatietoa katevasti [url=https://99webmart.com]lottoland online[/url] jos kiinnostaa. Asiakaspalvelu toimii chatin kautta ja mulle vastattiin kohtuuajassa ku kysyin jotain.
Mobiilipelaaminen pyorii selaimen kautta ilman appin asennusta. Saitti latautuu sutjakkaasti eika patkimista oo moitteetta. Lottolandilla on EU-lisenssi mika antaa tiettya turvaa. Toinen mika vahan hairitsi navigointi vois olla selkeempi, ei se iso juttu oo. Mut joo jatkan pelaamista Lottolandissa kunnes joku parempi tulee vastaan.
Aloitin pelaamisen Lottolandilla pari kuukautta sitten ja rehellisesti sanottuna en odottanu hirveesti mutta ihan hyvin lahti kayntiin. Rekkarointi meni parissa minuutissa, nimi ja sahkoposti ja pari vahvistusta ja paasi pelaamaan. Minimitalletuksen tein 10 eurolla Mastercardilla ja rahat naky heti tililla. Se on semmonen asia mika ratkasee mulle aika paljon — jos talletus tokkii niin en jaksa.
Peleista voin sanoo etta on aika laaja. Lottoland vetaa sisaan peleja isoilta pelintekijoilta niinku Play’n GO ja Evolution, eli laatua loytyy. Ite pyorittelin Book of Deadia aika paljon ja voittoki tuli pari kertaa. Kolikkopeleja on ainakin pari sataa plus poytapeleja tietenkin. Tosin yks juttu — pelien etsinta vois olla parempi, joutuu valilla selaamaan.
Live-puolelta loytyy Evolutionin oikeita jakajia ja kokeilin Crazy Timea viikonloppuna. Pyorii hyvin puhelimella, eika tarvi erillista appia. Tervetuliaisbonuksesta puhuttaessa — nappasin matchbonuksen ja paalle viela ilmaiskierroksia. Wagering oli jotain 30x ja se on normaali. Ehdot kannattaa vilkasta silti ennen ku ottaa bonuksen.
Kotiutukset Lottolandilta on menny mulle ihan ok. Netellerin kautta meni alle vuorokausi ja korttimaksu otti pari paivaa. Ihan perus mutta ei valittamista. Voit kattoo nykyiset tarjoukset suoraan [url=https://adrianfiskphotography.com]Lottoland[/url] ennen ku rekisteroidyt. Asiakaspalvelu vastaa livechatissa ja oon saanu kohtuuajassa ku oli ongelma.
Mobiilipelaaminen toimii selaimella ja se riittaa mulle. Saitti aukeaa nopeesti eika patkimista oo ihan hyvin. Lottolandilla on EU-lisenssi mika antaa tiettya turvaa. Ainoo pieni miinus on navigointi vois olla selkeempi, mut englannilla parjaa. Kyl ma pelaan varmaan jatkossaki siella ainaki toistaseks.
| Cookie | Durée | Description |
|---|---|---|
| cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
| cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
| cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
| cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
| cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
| viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |